ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ

Περιλαμβάνει

(έκδοση αποφάσεων και καταθέσεις αιτήσεων των παρακάτω)

  • ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗΣ–ΕΞΥΓΙΑΝΣΗΣ,
  • ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ- ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ,
  • ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ Η΄ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ,
  • ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ,
  • ΛΥΣΕΩΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ,
  • ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ,
  • ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ (αρθ.62 Ν.4307/2014),
  • ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ,
  • ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΗ/ΣΥΝΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΗ.

Συμπληρώνετε στα στοιχεία αιτήματος

 Για τη σωστή αναγραφή της επωνυμίας μπορείτε να συμβουλευτείτε τη σελίδα ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ του ΓΕΜΗ αναζητώντας την εταιρεία με το ΑΦΜ. Εκεί θα βρείτε και τα υπόλοιπα στοιχεία καταχώρησης (έτος ίδρυσης, Έδρα, Αριθμός ΓΕΜΗ). Αν δεν υπάρχει αριθμός ΓΕΜΗ τότε αναγράφετε τον αριθμό μηδέν 0)

https://www.businessregistry.gr/publicity/index

 

Στο πεδίο ΠΑΡΑΒΟΛΑ αναγράφετε τον 20ψήφιο κωδικό του παραβόλου (ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΩΡΙΣ ΚΕΝΑ, όχι τον κωδικό πληρωμής) και την αξία 5.00 ευρώ. Αν το παράβολο έχει πληρωθεί και είναι διαθέσιμο τότε η ένδειξη δίπλα θα πρασινίσει. Αν η ένδειξη κοκκινίσει το αίτημα δεν γίνεται δεκτό (δεν μπορείτε να υποβάλετε το αίτημα) και θα πρέπει να ελέγξετε αν το παράβολο έχει πληρωθεί - είναι διαθέσιμο επικοινωνώντας με την τράπεζα που πληρώσατε το παράβολο (όχι με το Πρωτοδικείο). Σε περίπτωση που η ένδειξη κοκκινίσει θα πρέπει να υποβάλετε εκ νέου το αίτημα όταν το παράβολο είναι διαθέσιμο.